Privacy Policy

  1. Vispārīgie jautājumi
  2. SIA Bravos (turpmāk – Sabiedrība) privātuma politikas (turpmāk – Politika) mērķis ir sniegt datu subjektiem informāciju par viņu personas datu apstrādi Sabiedrībā. Iestājoties izmaiņām personas datu apstrādē, Sabiedrība Politiku nepieciešamības gadījumā grozīs, papildinās un atjaunos, publicējot tās aktuālo redakciju Sabiedrības tīmekļvietnē.
  3. Sabiedrība ciena un iestājas par datu subjekta privātumu, tādēļ personas datu drošība ir tās prioritāte. Sabiedrība izmanto atbilstošus organizatoriskus un tehniskus līdzekļus, lai nodrošinātu pastāvīgu datu subjekta personas datu drošību un datu apstrādes atbilstību datu aizsardzības regulējošo normatīvo aktu prasībām.
  4. Politika attiecas uz šādiem datu subjektiem:
    • fiziskajām personām, kuras saņem Sabiedrības pakalpojumus, sazinās ar Sabiedrību telefoniski, elektroniski vai rakstveidā tās kompetences ietvaros (turpmāk – Klienti);
    • Sabiedrības darbinieku kandidātiem;
    • dažādu ārpakalpojumu sniedzēju nodarbinātajiem, kas sniedz pakalpojumus Sabiedrībai;
    • Sabiedrības pārvaldītās tīmekļvietnes un sociālo tīklu profilu apmeklētājiem (turpmāk – Datu subjekti vai Jūs).
  1. Pārzinis un tā kontaktinformācija
  2. Personas datu apstrādes pārzinis ir Sabiedrība, Ģertrūdes iela 33, Rīga, LV-1011. Kontaktinformācija: tālr.: +371 63960212, e-pasts: info@sellhouse.lv, tīmekļvietne: https://sellhouse.lv/.  

III. Personas datu apstrādes nolūki, to apjoms un apstrādes tiesiskais pamats

  1. Sabiedrība izmanto un apstrādā tikai tādus personas datus un tādā apjomā, kāds ir nepieciešams datu apstrādes nolūka sasniegšanai. Lai nodrošinātu pilnīgu informētību, Sabiedrība sniedz šādu informāciju par katrā datu apstrādes nolūkā apstrādājamo datu apjomu, nepieciešamību, glabāšanas termiņiem, kā arī tiesisko pamatu:

Nr. p.k.

Apstrādes

nolūks

Personas datu

kategorijas

Juridiskais

pamats

1.

Nekustamā īpašuma pārdošanas pakalpojuma sniegšana

·       Paraksttiesīgās personas vārds, uzvārds, amats, paraksts, parakstiesību apliecinošā informācija – līguma noslēgšanai;

·       Kontaktpersonas vārds, uzvārds, amats, kontaktinformācija (telefona numurs, e-pasta adrese) (turpmāk – Kontaktinformācija) – līgumsaistību izpildei;

·       Sabiedrības pakalpojuma saņēmēja  vārds, uzvārds, personas kods (cits personas identifikācijas numurs) (turpmāk – Identitātes dati), deklarētā vai faktiskā dzīvesvietas adrese, informācija par bankas kontu un kontaktinformācija (tālruņa numurs, elektroniskā pasta adrese), līguma numurs, līguma reģistrēšanas datums, informācija par norēķiniem (rēķina numurs, datums, summa, rēķina saņemšanas veids, apmaksas datums, parāda summa), informācija par parāda atguvi/piedziņu.

·       Pakalpojuma līguma noslēgšana un izpilde;

·       Juridiskā pienākuma izpilde (Dokumentu juridiskā spēka likums, Civillikums, Grāmatvedības likums).

Glabāšanas termiņš: līdz līgumsaistību pilnīgai izpildei un vai noilguma iestāšanās brīdim likumisko interešu īstenošanas nolūkos (komerctiesiskie strīdi 3 gadi, datu aizsardzības strīdi 5 gadi).

Apstrādes nepieciešamība: Dokumentu juridiskā spēka likums paredz pienākumu iekļaut noteikto personas datu apjomu, lai dokuments būtu juridiski saistošs līgumslēdzēju pusēm. Kontaktinformācijas un kontaktpersonu datu apstrāde nepieciešama līgumsaistību izpildei. Personas datu nesniegšanas gadījumā līgumsaistības nevar tikt un netiks nodibinātas. Kontaktinformācijas, izmainu gadījumā tās aktuālās informācijas nesniegšana var būtiski ierobežot līgumsaistību pienācīgu izpildi. Personas datu iekļaušanas pienākumu attaisnojuma dokumentos paredz Gramatvedības likums.

2.

Personāla atlase

·     CV, motivācijas vēstules un citas personas datu saturošās informācijas izvērtēšanai atbilstoši vakantā amata prasībām – vārds; uzvārds; kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasta adrese); informācija par kandidāta pieredzi, izglītību un prasmēm, kā arī cita informācija, ko datu subjekts norāda CV un kas ir pieejama pievienotajos dokumentos, piemēram, izglītību apliecinošos dokumentos (papildus, piemēram, iegūtā kvalifikācija);

·     Interviju organizēšanai un dokumentēšanai – vārds; uzvārds; sniegto atbilžu uz uzdotajiem jautājumiem novērtējums; zināšanu un citi pārbaudes darbi, ko veic, lai iegūtu priekšstatu par kandidāta pieredzi, zināšanām un prasmēm, kas nepieciešami vakantā amata pienākumu pildīšanai;

·     Atsauksmju iegūšanai no iepriekšējām darba vietām – kandidāta vārds, uzvārds, ieņemamais amats, laika periods, iepriekšējās darba vietas nosaukums, atsauksme par kandidātu;

·     Lēmuma pieņemšanai un paziņošanai, noslēdzot personāla atlasi – vārds; uzvārds; kontaktinformācija; lēmuma datums, fakts un būtība.

·       Juridiskā pienākuma izpilde (Valsts civildienesta likuma 9. panta piektā daļa)

·       Sabiedrības leģitīmo interešu īstenošana (pieņemt darbā vakantā amata prasībām atbilstošāku darbinieka kandidātu).

Glabāšanas termiņš: 6 mēneši no lēmuma pieņemšanas dienas konkrētajā atlases procesā. Ja lēmums ir apstrīdēts, personas datus uzglabā līdz tiesu nolēmuma spēkā stāšanās dienai.

Apstrādes nepieciešamība: personas datu sniegšana un apstrāde personāla atlases vajadzībām ir obligāts priekšnoteikums, lai Sabiedrība varētu izvērtēt pretendenta atbilstību amatam izvirzītajām prasībām. Personas datu nesniegšanas gadījumā pretendents amata atlases procedūrā nevar piedalīties un netiks vērtēts.

3.

Sabiedrības pārstāvības, interešu nodrošināšana tiesvedības procesā, tiesu nolēmuma izpildes organizēšana

·      Prasītājs, atbildētājs: Identitātes dati, Kontaktinformācija, strīdus būtība, faktiskie un tiesiskie apstākļi, kaitējuma/zaudējuma esamības fakts, veids, apmērs, ārpustiesas izskatīšanas esamība un to apstākļi, strīdu pamatojošo dokumentu saturs, tiesvedības informācija, tiesas spriedumi, pārsūdzības informācija, spēkā stājies tiesu nolēmums, lietas izskatīšanas rezultāts un to izpilde.

·      Otrās puses pārstāvis: Identitātes dati, Kontaktinformācija, pārstāvību apliecinošs dokuments un to apjoms.

·       Juridiskā pienākuma izpilde (Civilprocesa likums, Kriminālprocesa likums, Administratīvā procesa likums, Administratīvās atbildības likums, Dokumentu juridiskā spēka likums u.c. tiesību akti);

·       Sabiedrības leģitīmo interešu īstenošana (pierādīt līgumsaistību izpildi vai rīcības tiesiskumu, kā arī pieņemtā lēmuma tiesiskumu un pamatotību; saņemt zaudējuma atlīdzinājumu, ko līgumslēdzēja puse vai kāda cita persona ir nodarījusi Sabiedrībai ar savu darbību vai bezdarbību.)

Glabāšanas termiņš: 10 gadi no tiesu nolēmuma spēkā stāšanās vai tā izpildes dienas attiecīgajā strīdā.

Apstrādes nepieciešamība: datu subjektam nav pienākums sniegt personas datus Sabiedrībai. Tas personas datus iegūst un nodod tiesu instancēm pats, ievērojot normatīvajos aktos noteiktus pienākumus attiecībā uz dokumentos iekļaujamo personas datu saturošu informāciju.

 

4.

Informācijas sniegšana valsts pārvaldes iestādēm, tiesībaizsardzības iestādēm, tiesām normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un apjomā

Personas datu saturošā informācija (Identitātes dati, Kontaktinformācija, pieprasījuma būtība, mērķis un cita informācija, kas ietverta pieprasījumā un ko izsniedz, izpildot to.

·       Juridiskā pienākuma izpilde (piemēram, administratīvā pārkāpuma, kriminālprocesa regulējošie normatīvie akti, kas nosaka pienākumu sniegt personas datu saturošu informāciju);

·       Sabiedrības leģitīmo interešu īstenošana (piemēram, ziņošana par pret Sabiedrības īpašumu vērsto noziedzīgo nodarījumu).

Glabāšanas termiņš: 5 gadi no datu apstrādes veikšanas dienas.

Apstrādes nepieciešamība: datu subjektam nav pienākums sniegt personas datus Sabiedrībai. Tas personas datus iegūst un nodod valsts pārvaldes iestādēm, tiesībaizsardzības iestādēm, tiesām Sabiedrības, trešās personas vai sabiedrības interešu īstenošanas nolūkos, tai skaitā, ievērojot attiecīgā procesa regulējošajā normatīvajā aktā noteikto pienākamu sniegt informācijas pieprasītājam pieprasīto informāciju.

5.

Lietvedības funkciju veikšana (korespondences apstrāde un atbildes sniegšana)

Identitātes dati, Kontaktinformācija un cita informācija, kas ietverta saņemtajā dokumentā un sagatavotajā atbildē.

·       Juridiskā pienākuma izpilde (piemēram, Vispārīgajā datu aizsardzības regulā noteiktais pienākums īstenot datu subjekta tiesības, pierādīt šāda pienākuma izpildi);

·       Sabiedrības leģitīmo interešu īstenošana (piemēram, pierādījumu saglabāšana, lai pierādītu Sabiedrības rīcības tiesiskumu ar Jūsu personas datiem, normatīvajos aktos noteikto pienākumu izpildi un ar to saistītajiem aspektiem).

Glabāšanas termiņš: 5 gadi no atbildes sniegšanas dienas.

Apstrādes nepieciešamība: normatīvie akti (piemēram, Dokumentu juridiskā spēka likums u.c. attiecīgo kārtību vai procesu regulējošie normatīvie akti) paredz pienākumu norādīt noteikto personas datu apjomu, lai Sabiedrība šo iesniegumu, pieprasījumu vai sūdzību varētu izvērtēt un sniegt atbildi pēc būtības. Neievērojot dokumenta juridiskā spēka prasības, nenorādot nepieciešamo datu apjomu, Sabiedrība nespēs izskatīt un izvērtēt Jūsu lūgumu pēc būtības.

6.

Komercdarbības veikšanai nepieciešamo ārpakalpojumu izmantošana

Pakalpojuma sniedzēja paraksttiesīgās personas identificējošā informācija, līguma kontaktpersonas identificējošā un kontaktinformācija, finanšu un maksājuma datos ietvertā personas datu saturošā informācija.

·       Līguma noslēgšana un izpilde;

·       Sabiedrības leģitīmo interešu īstenošana (pakalpojuma saņemšana atbilstoši noslēgtajam līgumam; nodrošināt Jums ērtāku, pieejamāku pakalpojumu sniegšanu).

Glabāšanas termiņš: līdz līgumsaistību pilnīgai izpildei un vai noilguma iestāšanās brīdim likumisko interešu īstenošanas nolūkos (komerctiesiskie strīdi 3 gadi, datu aizsardzības strīdi 5 gadi).

Apstrādes nepieciešamība: Dokumentu juridiskā spēka likums paredz pienākumu iekļaut noteikto personas datu apjomu, lai dokuments būtu juridiski saistošs līgumslēdzēju pusēm. Kontaktinformācijas un kontaktpersonu datu apstrāde nepieciešama līgumsaistību izpildei. Personas datu nesniegšanas gadījumā līgumsaistības nevar tikt un netiks nodibinātas. Kontaktinformācijas, izmainu gadījumā tās aktuālās informācijas nesniegšana var būtiski ierobežot līgumsaistību pienācīgu izpildi.

7.

Tīmekļvietnes uzturēšana un darbības uzlabošana

Lietotāja IP adrese; apmeklējuma laiks; apmeklētās lapas un tajā pavadītais laiks; pārlūkprogrammas veids, operētājsistēma; tīmekļa adreses, no kurām lietotājs ir nonācis mūsu mājaslapā.

·       Jūsu piekrišana pamata (analītisko sīkdatņu izmantošanai);

·       Sabiedrības leģitīmo interešu īstenošana (obligāto sīkdatņu izmantošanai, bez kurām tīmekļvietnes darbība nav iespējama; tīmekļvietnes izmantošanas ērtuma un drošuma nodrošināšanai).

Glabāšanas termiņš: atbilstoši sīkdatņu politikā norādītajam katra sīkdatņu veida darbības ilgumam.

Apstrādes nepieciešamība: tīmekļvietnes apmeklētājam ir pienākums sniegt personas datus Sabiedrībai tikai tādā gadījumā, ja ir vēlme saņemt personalizētu un uz viņu gadījumu attiecināmu skaidrojumu, pamatojoties uz sniegto situācijas faktoloģiju. 

8.

Informācijas tehnoloģiju drošības incidenta un personas datu aizsardzības pārkāpuma izvērtēšana, ziņošana uzraudzības iestādei un datu subjektiem

·      Vārds, uzvārds un cita personas datu saturoša informācija, kuru ir skāris informācijas tehnoloģiju drošības incidents vai personas datu aizsardzības pārkāpums, incidenta vai pārkāpuma raksturs, tā faktiskie apstākļi, rašanās cēloņi; iestāšanās datums un laiks, skarto datu subjektu un personas datu kategoriju skaits, incidenta vai pārkāpuma iespējamās sekas datu subjekta tiesībām un brīvībām, novērtējumā konstatētais riska līmenis, pārziņa lēmums ziņot vai neziņot uzraudzības iestādei, datu subjektiem par notikušo incidentu vai pārkāpumu, ziņojuma saturs, datums un laiks. Ziņošanas gadījumā – datu subjekta kontaktinformācija (e-pasta adrese, pasta adrese).

·      Juridiskā pienākuma izpilde (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 33. un 34. pants);

·       Sabiedrības leģitīmo interešu īstenošana (identificēt incidenta vai datu aizsardzības pārkāpuma rašanās cēloni/-ņus, veikt nepieciešamus pasākumus, lai novērstu personas datu aizsardzības pārkāpumu, tostarp un mazinātu tā iespējamās nelabvēlīgās sekas datu subjektiem, pierādīt rīcības atbilstību datu aizsardzības prasībām).

Glabāšanas termiņš: 5 gadi no incidenta vai datu aizsardzības pārkāpuma konstatēšanas vai iestāšanas dienas.

Apstrādes nepieciešamība: datu subjektam nav pienākums sniegt personas datus Sabiedrībai, izņemot gadījumu, ja datu subjekts vēlas ziņot par Sabiedrībā notikušo incidentu vai personas datu aizsardzības pārkāpumu. Pārējos gadījumos Sabiedrība personas datus iegūst pats, analizējot saņemto informāciju no trešajām personām par, iespējams, notikušo incidentu vai personas datu aizsardzības pārkāpumu. Pienākumu veikt incidentā skartā datu subjekta personas datu apstrādi paredz Vispārīgā datu aizsardzības regula, lai izmeklētu, novērstu pārkāpumu un mazinātu ar pārkāpumu saistītās nelabvēlīgas sekas datu subjektam. Neveicot personas datu apstrādi, Sabiedrība nevarēs izpildīt uz Sabiedrību kā pārzini attiecināmu pienākumu izmeklēt incidentus un personas datu aizsardzības pārkāpumus, tai skaitā informēt datu subjektu, ja pārkāpums rada augstu risku nodarbinātā tiesībām un brīvībām.

      
  1. Politikas 5.punktā minētie datu apstrādes nolūki ir indikatīvi un personas dati var tikt apstrādāti arī citiem nolūkiem, kuri ir cieši saistīti ar iepriekš minētajā punktā norādītajiem datu apstrādes nolūkiem un ir nepieciešami normatīvo aktu prasību izpildei.
  2. Konkrēts informācijas apjoms ir atkarīgs no attiecīgā sniedzamā pakalpojuma specifikas un personas datu apstrādes nolūka.
  3. Sabiedrība neveic automatizētu lēmumu pieņemšanu.
  1. Personas datu saņēmēji, ieguves avoti un to kategorijas
  2. Lai nodrošinātu Jūsu interesēm un vajadzībām atbilstošus Sabiedrības pakalpojumus, Sabiedrības, tās nodarbināto un trešo personu tiesības, kā arī, lai sasniegtu personas datu apstrādes nolūkus, Jūsu Sabiedrības rīcībā esošus personas datus var saņemt:
    • valsts pārvaldes iestādes – sūdzības saņemšanas gadījumā par Sabiedrības rīcību, kā arī normatīvajos aktos noteikto prasību izpildei;
    • tiesībaizsardzības iestādes – normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos, Sabiedrības leģitīmo interešu īstenošanas nolūkos, ja ticis jebkādā veidā apdraudēts Sabiedrības īpašums, kā arī gadījumos, ja Sabiedrības rīcībā esošā informācija liecina par likumpārkāpuma izdarīšanu;
    • tiesas – ja ir nepieciešams celt prasību, īstenot Sabiedrības kā lietas dalībnieka procesuālās tiesības, vai jāsniedz personas dati pēc tiesas lūguma tiesvedībā, kas ierosināta pēc citas personas vai paša datu subjekta pieteikuma, prasības un viens no lietas dalībniekiem ir attiecīgais datu subjekts;
    • Sabiedrības ārpakalpojumu sniedzēji un apstrādātāji, kas sniedz nepieciešamus pakalpojumus Sabiedrībai, vai veic datu apstrādi Sabiedrības uzdevumā apstrādes nolūku sasniegšanai;
  3. Sabiedrības iesaistītie datu apstrādātāji var apstrādāt Jūsu personas datus tikai pēc Sabiedrības norādījumiem un nedrīkst tos izmantot citiem nolūkiem vai nodot citām personām bez Sabiedrības saskaņojuma.
  4. Datu apstrādātājiem Sabiedrība sniedz tikai tādu datu apjomu, kāds ir nepieciešams konkrēta uzdevuma izpildei vai konkrēto pakalpojumu sniegšanai. Turklāt tiem ir jānodrošina Jūsu datu aizsardzība saskaņā ar spēkā esošo normatīvo aktu prasībām un ar Sabiedrību noslēgto rakstisko vienošanos, kas cita starpā paredz jebkuru Jūsu datu neatgriezenisku dzēšanu pēc Sabiedrības dotā uzdevuma izpildes vai sadarbības izbeigšanās.
  5. Sabiedrība neparedz sūtīt uz trešajām valstīm Jūsu personas datus. Ja tāda nepieciešamība radīsies, Sabiedrība Jūsu personas datus nodos ārpus Eiropas Ekonomiskās Zonas tikai tad, ja tam būs atbilstošs tiesiskais pamats, nodrošinot arī pietiekamu aizsardzības līmeni.
  6. Sabiedrība var iegūt Jūsu personas datus no šādiem avotiem:
    • tiesībaizsardzības iestādes – normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos;
    • korespondences iesniedzēji (fiziskās, juridiskās personas, valsts un pašvaldību iestādes, nevalstiskās organizācijas), kas iesniedz informāciju Sabiedrībai atbilstoša jautājuma risināšanai.
  7. Iepriekš minētie personas datu saņēmēji un ieguves avoti ir indikatīvi un personas datus var saņemt arī kāds cits saņēmējs, kā arī Sabiedrība var iegūt datus no citiem avotiem, ja vien šī datu apstrāde nepieciešama normatīvajos aktos noteikto prasību izpildei.
  1. Datu subjekta tiesības
  2. Sabiedrība ir atklāta savās personas datu apstrādes darbībās un vērsta uz izpratnes veicināšanu par datu apstrādes aspektiem. Tādējādi Sabiedrība nodrošina datu subjektu tiesību īstenošanu, paredzot saprātīgu un Jums draudzīgu šo tiesību realizēšanas kārtību. Šo tiesību apjoms un realizēšanas kārtība ir atkarīga no attiecīgās datu apstrādes darbības un tajā apstrādājamajiem personas datiem, proti:

Nr. p.k.

Datu subjekta tiesības

Realizēšanas kārtība

 

1.

Piekļuves tiesības (piekļuve saviem personas datiem un to kopijas saņemšana)

·      Lai saņemtu Sabiedrības apstiprinājumu par to, vai un kādus Jūsu personas datus Sabiedrība apstrādā, kādiem nolūkiem, informāciju par datu saņēmējiem, glabāšanas ilgumu un citu ar datu apstrādi saistītu informāciju, kā arī, lai saņemtu savu personas datu kopiju, Jums ir jānosūta Sabiedrībai pieprasījumu:

v sūtot to uz e-pastu: info@sellhouse.lv ar drošu elektronisko parakstu parakstītu, vai

v nosūtot to pašrocīgi parakstītu, ievērojot dokumenta juridiskā spēka prasības, pa pastu uz adresi: Ģertrūdes iela 33, Rīga, LV-1011, vai

v ierodoties klātienē (šādā gadījumā mēs lūgsim uzrādīt personu apliecinošu dokumentu).

2.

Tiesības labot

·      Ja ir mainījusies Jūsu e-pasta adrese, tālruņa numurs, kas ir Sabiedrības rīcībā, Jums ir tiesības pieprasīt to labot, nosūtot šo pieprasījumu elektroniski uz e-pastu: info@sellhouse.lv vai līgumsaistību gadījumā  rīkoties atbilstoši abpusēji noslēgtā līgumā noteiktajā kārtībā;

·      Ja ir mainījies Jūsu vārds, uzvārds, personas kods, adrese, un šos personas datus Sabiedrība apstrādā līgumsaistību izpildei, u.c. gadījumos, Jums šī tiesība realizējama tādā pašā kārtībā kā piekļuves tiesības.

3.

Tiesības uz dzēšanu

·       Jums ir tiesības pieprasīt Sabiedrībai, lai tas dzēš Jūsu personas datus, ja: personas datus Sabiedrība apstrādā nelikumīgi; atsaucat savu piekrišanu un nepastāv cits tiesiskais pamats datu apstrādei; iebilstat turpmākai dalībai personāla atlasē; personas datu dzēšanu paredz normatīvie akti vai tie jau nav nepieciešami datu apstrādes nolūka sasniegšanai;

·       Sabiedrība nespēs izpildīt Jūsu pieprasījumu par personas datu dzēšanu, ja šādu datu, par kuru saņemts pieprasījums, apstrādi paredz normatīvie akti, ja tie ir nepieciešami Sabiedrības leģitīmo interešu īstenošanai valsts pārvaldes, tiesībaizsardzības iestādēs vai tiesās u.c. normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos;

·       Šī tiesība realizējama tādā pašā kārtībā kā piekļuves tiesības.

4.

Tiesības ierobežot apstrādi

·       Jums ir tiesības pieprasīt Sabiedrībai, lai tā ierobežo Jūsu personas datu apstrādi, veicot tikai to glabāšanu, ja: personas datus Sabiedrība apstrādā nelikumīgi; ja apstrīdat datu precizitāti; iebilstat pret datu apstrādi, pamatojoties uz Sabiedrības leģitīmajām interesēm; ja personas dati ir dzēšami, bet tie Jums ir vajadzīgi savu likumīgo interešu īstenošanai;

·       Jūsu personas datu ierobežošanas gadījumā Sabiedrība ir tiesīga datus apstrādāt tikai uz Jūsu piekrišanas vai uz Sabiedrības leģitīmo interešu pamata, ja tie ir vajadzīgi, lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu Sabiedrības intereses valsts pārvaldes iestādēs vai tiesās;

·       Jūsu personas datu ierobežošanas laikā Sabiedrība nespēs Jums sniegt pakalpojumus, kā arī daļēji var tikt ierobežota uzņemto līgumsaistību izpilde;

·       Pirms personas datu apstrādes ierobežošanas atcelšanas Sabiedrība Jūs par to informēs;

·       Šī tiesība realizējama tādā pašā kārtībā kā piekļuves tiesības.

5.

Tiesības uz datu pārnesamību

·       Ja esat elektroniski nosūtījis Sabiedrībai pieteikumu dalībai personāla atlases procesā, šo personas datu saturošu informāciju (CV, motivācijas vēstuli u.c. dokumentus) varat saņemt 6 mēnešu laikā no atlases procesa beigu datuma, realizējot šo tiesību tādā pašā kārtībā kā piekļuves tiesības.

6.

Tiesības iebilst

Jums ir tiesības iebilst pret personas datu apstrādi, ja personas datus Sabiedrība apstrādā, pamatojoties uz Sabiedrības leģitīmajām interesēm, proti:

  • ja iebilstat pret datu apstrādi personāla atlases vajadzībām, varat nesūtīt savu pieteikumu uz izsludināto vakanci vai varat atsaukt savu dalību, ja personas dati ir jau iesniegti, nosūtot paziņojumu uz e-pastu: info@sellhouse.lv. Šādā gadījumā Jūsu kandidatūra nevarēs tikt un netiks izvērtēta.

7.

Tiesības atsaukt savu piekrišanu

·       Gadījumā, ja Sabiedrība apstrādā Jūsu datus uz piekrišanas pamata, Jums  ir tiesības jebkurā laikā to atsaukt, realizējot šo tiesību tādā pašā kārtībā kā piekļuves tiesības;

·       Piekrišanu sīkdatņu izmantošanai varat atsaukt, dzēšot sīkdatnes. Plašāka informācija pieejama šeit: www.aboutcookies.org;

·       Jūsu doto piekrišanu un pierādījumu par to Sabiedrība var uzglabāt ilgāku periodu, ja tas ir nepieciešams, lai varētu aizsargāt savas tiesības saistībā ar prasībām un pretenzijām pret Sabiedrību.

8.

Tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei

·      Ja uzskatāt, ka Sabiedrība apstrādā Jūsu datus, pārkāpjot personas datu aizsardzības regulējošu normatīvo aktu prasības, lai varētu kliedēt visas Jūsu šaubas, spētu atbildēt uz Jūsu  jautājumiem, apmierināt pieprasījumus un labot visas Sabiedrības pieļautās kļūdas, ja tādas ir, aicinām vispirms sazināties tieši ar Sabiedrību.

·       Ja Jūs neapmierina Sabiedrības piedāvātais problēmas risinājums vai ja, Jūsuprāt, Sabiedrības neveic darbības, kas būtu jāveic, lai izpildītu Jūsu  pieprasījumu, Jums  ir tiesības iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijā (Elijas iela 17, LV-1050 Rīga, e-pasts: pasts@dvi.gov.lv).

  1. Datu subjekta tiesības saņemt bez maksas kopiju ar saviem Sabiedrības apstrādē esošajiem personas datiem, var tikt ierobežotas, ja pieprasījums ir nepamatots vai iesniegts atkārtoti par to pašu datu kopiju, kas saņemta iepriekš, kā arī ar mērķi novērst nelabvēlīgu ietekmi uz citu personu tiesībām un brīvībām.
  2. Tiecoties aizsargāt visu Sabiedrības datu subjektu personas datus no nelikumīgas atklāšanas, Sabiedrībai, saņemot Jūsu lūgumu sniegt datus, vai īstenot citas Jūsu tiesības, būs jāpārliecinās par Jūsu identitāti. Šim mērķim Sabiedrība var lūgt Jūs uzrādīt personu apliecinošu dokumentu, kā arī, ja lūgums attiecas uz Jūsu likumiski pārstāvamo – pilnvaru vai citu pārstāvības apliecinošu dokumentu. Ja savu identitāti vai pārstāvību neapliecināsiet, Sabiedrība noraidīs Jūsu iesniegto lūgumu.
  3. Saņemot apstiprinājumu tam, ka Sabiedrība ir tiesīga izpildīt Jūsu lūgumu, Sabiedrība apņemsies nekavējoties, taču ne vēlāk kā viena mēneša laikā no Jūsu lūguma saņemšanas un pārbaudes procedūras beigām, sniegt Jums informāciju par Jūsu lūguma izpildes virzību.
  4. Ja Jūsu lūgums ir iesniegts elektroniski, arī atbildi Sabiedrība Jums sniegs elektroniski, izņemot gadījumus, kad tas nebūs iespējams, piemēram, lielā informācijas apjoma dēļ vai ja Jūs lūgsiet Jums atbildēt citā veidā.
  5. Ja Sabiedrība būs spiesta noraidīt Jūsu lūgumu normatīvajos aktos noteikto apstākļu dēļ, Sabiedrība Jūs rakstveidā informēs par atteikumu, attiecīgi to pamatojot.
  1. Personas datu glabāšana
  2. Sabiedrība saskaņā ar tā lietu nomenklatūru glabā personas datus ne ilgāk, kā nepieciešams attiecīgā personas datu apstrādes nolūka sasniegšanai.
  3. Sabiedrība, nosakot personas datu glabāšanas termiņus, ņem vērā šādus apstākļus:
    • vai personas datu glabāšanas termiņš ir noteikts vai izriet no Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem;
    • kādu periodu attiecīgos personas datus ir nepieciešams glabāt, lai nodrošinātu Sabiedrības vai trešās personas leģitīmo interešu realizāciju un aizsardzību;
    • kamēr nav atsaukta personas sniegtā piekrišana personas datu apstrādei un nepastāv kāds cits tiesiskais pamats datu apstrādei, piemēram, lai izpildītu Sabiedrībai saistošus pienākumus pierādīt savas rīcības tiesiskumu;
    • personas datu apstrādes nolūka sasniegšanas brīdi.
  4. Sniedzot pakalpojumus un izpildot normatīvajos aktos noteiktās prasības, Sabiedrība ievēro šo procesu regulējošus normatīvos aktus, kas nosaka tā pienākumu saglabāt atsevišķus datus. Detalizētas informācijas ieguvei vai neskaidrību gadījumā aicinām sazināties ar Sabiedrību, izmantojot Politikas 4. punktā norādīto kontaktinformāciju.
  5. Pēc glabāšanas laikposma beigām, personas dati tiks neatgriezeniski dzēsti, ja vien saskaņā ar normatīvajiem aktiem nepastāvēs pienākums tos glabāt.
  6. Ilgāka īpaši šajā politikā norādīto Jūsu personas datu uzglabāšana var tikt īstenota tikai tad, ja:
    • tas ir nepieciešams, lai Sabiedrība varētu nodrošināt tās tiesību aizsardzību saistībā ar prasījumiem, pretenzijām vai prasībām;
    • ir pamatotas aizdomas par nelikumīgām darbībām, kuru dēļ veicama izmeklēšana;
    • Jūsu dati ir nepieciešami objektīvai un vispusīgai strīda, sūdzības izskatīšanai

Compare listings

Compare